2014. december 13., szombat

Reform pizzatészta




Őszintén megszólva elég jól bírom életem harmadik diétáját(életmódváltását),de akkor is van 1-2 étel ami nagyon-nagyon hiányzik.
Az egyik a házilag készített hamburger.a másik pedig a kevés feltétes,ropogós pizza.
Mivel az élesztő és a finomliszt tiltólistán van,ezért ezeket az ételeket nagyban kerülnöm kell.
De nem hagyott nyugodni a dolog,és kikísérleteztem egy reform pizza tésztát.
És igen nagy sikert aratott 




                     Hozzávalók 2-3 darabhoz pizzához:

400 g teljeskiőrlésű liszt(én most tönkölyt használtam,legközelebb kipróbálom tk durum liszttel,referálok róla mindenképp)
1,5-2 dl langyos víz
2 csapott tk foszfátmentes sütőpor
2 tk himalája só
2 nagy ek extraszűz olívaolaj

A lisztet elkeverjük a sóval és a sütőporral,majd lassan hozzáadagoljuk a vizet és az olajat felváltva.
kb 20 percet pihentettem még bemelegítettem a sütőt.
Szokás szerint kinyújtottam,megkentem paradicsomszósszal,és megpakoltam mozzarellával,kecskesajttal.
Nagyon magas hőfokon a sütő alsó szintjén,kövön sütöttem 10 percig.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése